Navigation Menu

Review:Garnier: Purifying botanical gel wash ||AllAboutBeauty

Αγαπώ τον καθαρισμό του προσώπου μου, γι'αυτό, 
ψάχνω πολύ για προϊόντα που θα με βοηθήσουν 
για το τέλειο αποτέλεσμα.  

Ένα προϊόν της Garnier , το purifying botanical gel wash, μπήκε στην συλλογή μου τώρα τελευταία και το έχω αγαπήσει από την πρώτη δοκιμή. 


Πρόκειται για ένα gel καθαρισμού με 96% συστατικά φυσικής προέλευσης , με εκχύλισμα πράσινου τσαγιού, γνωστό για την δράση του ως καθαριστικό. 

Υπόσχεται την απομάκρυνση των υπερβολικών στιγμάτων και των ρύπων, για μια επιδερμίδα απόλυτα καθαρή και ισορροπημένη.

Πρώτη Εντύπωση:

Την πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα έμεινα έκπληκτη διότι μου καθάρισε εκπληκτικά το πρόσωπο μου, το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι μετά την χρήση πρέπει να χρησιμοποιήσετε μια ενυδατική κρέμα γιατί κάνει αρκετά βαθύ καθαρισμό και αφήνει την επιδερμίδα ξηρή.


Χρησιμοποιήστε το καθημερινά σε βρεγμένη επιδερμίδα και κάντε απαλά μασάζ στο πρόσωπο σας. Τέλος, ξεβγάλτε.

Μέχρι στιγμής δεν έχω βρει κάποιο μειονέκτημα του προϊόντος εκτός της ενυδάτωσης. 
Πιστεύω πως είναι ένα εξαιρετικό προϊόν για τον καθημερινό καθαρισμό του προσώπου.   
  

0 σχόλια: