Navigation Menu

|Natura Siberica| Review:Καθημερινός Καθαρισμός και Ενυδάτωση Προσώπου ||AllAboutBeauty

Ο καθαρισμός του προσώπου αλλά κι η ενυδάτωση του είναι ένα βήμα που δεν πρέπει να ξεχνάμε από την καθημερινή μας ρουτίνα.
Εγώ, έχω βρει τα καλύτερα προϊόντα που με βοηθάνε στην περιποίηση του προσώπου μου.


Σήμερα, θα σας δείξω τα βήματα που ακολουθώ για τον καθημερινό καθαρισμό και ενυδάτωσης του προσώπου μου.
Τα προϊόντα που χρησιμοποιώ είναι από την εταιρία 
μια εταιρία που τα τελευταία χρόνια έχει αγαπηθεί από πολύ κόσμο κι όχι άδικα.



Αυτο το σαπούνι μου έχει σώσει την ζωή! 
Έχει βραβευτεί ως το καλύτερο προϊόν καθαρισμού. 
Το σαπούνι είναι μαύρο γιατί έχει ως βασικό υλικό τον ενεργό άνθρακα. Μέσα στην συσκευασία μαζί με το προιόν έχει κι ένα σφουγγαράκι. Αρχικά,με νωπό τώρα πια το σγουγγαράκι απλώνουμε προιόν και τώρα εάν έχετε ξηρή επιδερμίδα το αφαιρείτε αμέσως ενώ εάν έχετε μικτή-λιπαρή επιδερμίδα αφήστε το 2 λεπτά. Μετά,ξεπλένουμε το σφουγγαράκι και καθαρίζουμε το πρόσωπο με αυτό. Τέλος,ξεπλύνεται το πρόσωπο σας.



Μετά τον καθαρισμό προχωράμε στην ενυδάτωση.
Εγώ χρησιμοποιώ το Caviar Expert Face Serum από Natura Siberica, πρόκειται για ένα προϊόν που ερωτεύεσαι από την πρώτη στιγμή, μόνο κι μόνο από την συσκευασία, ο ορός αποτελείται από μαύρο χαβιάρι,χρυσό,πλατίνα κολλαγόνο κ.α. η υφή του είναι ανάλαφρη και ενυδατώνει το πρόσωπο με τελείωμα ματ.
Είναι ένα από τα αγαπημένα μου προϊόντα και σας το προτείνω ανεπιφύλακτα.



Τέλος, χρησιμοποιώ την Eye Cream-Gel από Natura Siberica για τόνωση και λείανση των μαύρων κύκλων. Είναι ένα προϊόν σε πολύ καλή ποσότητα και πολύ οικονομική.
Τονώνει καταπληκτικά τα μάτια κι εξαφανίζει 
τους μαύρους κύκλους.  


Αυτή είναι η καθημερινή μου ρουτίνα!
Μην ξεχνάτε... Χρησιμοποιείτε προϊόντα
 που σας ταιριάζουν. 

0 σχόλια: